Yuki auto’s de weg op

Joost 6 februari 2012

In navolging van eerdere sponsors, o.a. EUridVerzekeraar Herenvest en VD en V engineers, Brand New Sun en onlangs Tomtom die 70 gesponsorde auto’s de weg op stuurde, heeft nu ook Yuki 10 Mijndomein auto’s gesponsord.

Het bedrijf Yuki (Scannen, mailen, klaar) dat diensten biedt waarbij o.a. ZZP’ers  voor een lage prijs heel simpel, snel en overzichtelijk kunnen boekhouden, was al langere tijd bekend bij Mijndomein. Mijndomein maakt gebruikt van het boekhoudpakket van Yuki en mede-eigenaar van Mijndomein; Henri de Jong stond al eens zijn portret en enthousiasme af voor een reclamecampagne met als titel: ‘No Time to waste’.

‘We hebben nog overwogen om deze reclameleus ook op de auto’s te zetten, maar we waren toch bang voor de politie’, vertelde Micha Smit, woordvoerder van Yuki lachend. ‘Als je met 30 km per uur te hard voorbij rijdt, dan komt de bekeuring straks bij ons op de mat. En we willen mensen natuurlijk juist aansporen om zuinig te rijden.’

Micha Smit vindt het geweldig dat klanten voor de Yuki auto’s hebben gekozen en is trots op de zwarte Peugeots 107 die zaterdag toeterend door de sneeuw Peugeot Experience verlieten.

‘Toen onze CEO hoorde van het plan om auto’s te gaan leasen was hij meteen enthousiast. We vinden het een geweldig manier van marketing. Mijndomein is een innovatief bedrijf dat ruim denkt net als Yuki, daarom was het een logische stap om ook samen te werken in de autolease. Wellicht gaan we na deze 10 auto’s nog meer auto’s sponsoren.

 

Zaterdag zijn er ook weer 10 Mijndomein auto’s opgehaald door onze klanten en is de nieuwe tranch Mijndomein Obligaties gestart.




Joost

Joost werkt als Manager Marketing bij mijndomein.nl



Uitgelicht