De nieuwe standaard van webhosting

Tabitha 14 november 2017

Een compleet vernieuwd platform voor snelle, veilige en betrouwbare webhosting is sinds kort beschikbaar in onze webshop. Gebaseerd op onze jarenlange ervaring en klaar voor de toekomst. In deze blog lees je waarom dit de nieuwe standaard is voor webhosting.

Snelle performance

Hoe irritant is het als je website niet direct laadt. Bezoekers zijn snel weer weg en dat wil je natuurlijk niet. Google vindt langzame websites ook niet fijn en zet die lager in de zoekresultaten. Je kunt zelf zorgen dat je website snel laadt en wij helpen je een handje met onze webhosting.

De infrastructuur van ons vernieuwde webhostingplatform is compleet geoptimaliseerd om zo goed en zo snel mogelijk te werken. Goede machines, goede software en de mogelijkheid om door te groeien zodat jouw website op onze servers snel is en in de toekomst ook snel blijft. We gaan slim om met cache en de databases die je bij ons gebruikt zijn zo ingericht dat ze niet vertragen als ze nodig zijn.

Een veilig platform

Bij Mijndomein staat veiligheid voorop. We informeren jou over hoe je hacks en datalekken van de website voorkomt en zorgen ervoor dat ons platform zo veilig mogelijk is. Om hackers een stapje voor te blijven, verklappen we niet al onze geheimen. Wel kunnen we vertellen dat we hebben gebouwd op 15 jaar ervaring met het tegenhouden van aanvallen op onze systemen. We belonen daarnaast ethische hackers als die dan toch dat ene lek vinden in ons systeem.

Doordat ons platform is gebouwd met zicht op de toekomst, kan jij de nieuwste veilige features die er bestaan gebruiken. In je pakket zitten standaard gratis SSL en sFTP waardoor je veilig bestanden kunt uitwisselen.

Betrouwbare webhosting

Een stabiele website, dat wil natuurlijk iedereen. Iets wat gewoon hoort bij goede webhosting. Je website draait bij ons op de beste servers. Onze infrastructuur ziet wat jouw website nodig heeft en biedt jou dat, waardoor je bezoekers je altijd kunnen bereiken. Dit platform is vanaf 0 gebouwd met het oog op vernieuwing en dat betekent dat we blijven doorontwikkelen. Autoscaling is bijvoorbeeld een optie die we komende maanden op basis van de ervaring van klanten verder gaan optimaliseren. Kortom, stabiele en betrouwbare webhosting.

Eenvoudig en compleet

Onze vernieuwde webhosting is bedoeld voor iedereen. Van dummie tot pro, voor mensen die zo nu en dan aan hun website werken of elke dag optimaliseren.

Ben je een beginner of wil je gewoon een goede website zonder gedoe, dan installeer je met 1 druk op de knop WordPress.

Als je weet wat je doet, dan kan je aan de slag met opties als:

  1. PHP toggle. Je kunt zelf kiezen welke PHP-versie je gebruikt.  Test met nieuwe features in de nieuwe versie en zet je website gewoon weer terug als dat niet goed werkt. Ons systeem is trouwens zo gebouwd dat we in de toekomst naast PHP ook andere talen kunnen aanbieden.
  2. Cronjobs. Stel geplande taken in zoals back-ups of het archiveren van bestanden. Dat kan gewoon ’s nachts zonder dat je erop hoeft te letten.

Bij het Webhostingpakket krijg je gratis e-mail en kan je er zoveel aanmaken als je wilt. Bekijk alle specificaties en voordelen van onze vernieuwde webhosting hier. Ben je al klant en heb je vragen over de vernieuwde webhosting, ga dan naar onze helpdesk.

0 0 vote
Artikelbeoordeling



Tabitha

Tabitha

Tabitha is Content Marketeer bij Mijndomein. Ze neemt je mee in de wereld van domeinnamen, websites en ondernemen. Tabitha is kookgek, verslindt series, zit bij de lokale televisie en radio en is zelf ook ondernemer.

32 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis Haeck
Dennis Haeck
19 december 2017 11:12

Worden de huidige klanten ook overgezet naar het “nieuwe” platform?

Iwan
27 maart 2018 21:53

Mooi allemaal maar bijbehorende prijsverhoging is niet zo mooi. Ik ben afgelopen jaren niet meer met mijn website gaan doen en de prijs is van €29 naar €60 gegaan.

Gast
Gast
4 april 2018 09:06
Reply to  Tabitha

Toch kan ik nu nog altijd een Nokia’tje kopen als ik die voldoende vindt. Maar zo’n optie heb ik hier niet… Opzoek naar een geld boom…

Lijkt me voor Iwan een duur grapje met een one-page site…

Ronald Pronk
Ronald Pronk
2 juli 2018 08:40
Reply to  Tabitha

Totaal niet mee eens. Ik bepaal zelf of ik een Nokia3310 gebruikt of een IPhone X. In dit geval is er geen keuze en hebben we direct te maken met een verhoging van 77%. Tot nu toe enorm tevreden over mijndomein, met name op gebied van de ondersteuning. Dit vindt ik en is gewoon onacceptabel. Ik vindt dat klanten die geen gebruik willen maken van deze vernieuwing dit niet opgedrongen moet worden. Misschien dat we gezamenlijk een forum moeten starten, waarbij we moeten kijken hoe we (in samenspraak met mijndomein) tot een oplossing komen. Het zomaar zonder ook maar enige… Lees verder »

Heide Kneuter
Heide Kneuter
31 mei 2018 16:23
Reply to  Iwan

Verder merkwaardig dat mensen die al meer dan 10 jaar klant zijn deze verhoging krijgen zonder te zitten wachten op deze betere performance. Schrijnend is dat nieuwe klanten het eerste jaar slechts € 10,– gaan betalen.
Let wel het nieuwe jaar bedrag wordt € 60,– exclusief domeinkosten. Het is mij nog niet gelukt om deze domeinkosten te vinden op de web-site.
Wat biedt mijndomein meer dan concurrenten? De prijzen zijn daar flink lager.

Jam
Jam
31 mei 2018 11:03

Hey Tabitha, ik heb zojuist bericht ontvangen dat de webhosting vernieuwd wordt. Ik ben tevreden met de huidige hosting. En vind de vernieuwde webhosting de extra kosten niet waard. Is er een manier om de oude webhosting te behouden? Ik heb geen zin om een nieuwe host te zoeken.

Rene
Rene
31 mei 2018 12:20

kennelijk gewoon even bij de competitie gekeken naar hun tarieven, en gesignaleerd dat er ruimte is voor een prijsverhoging. En overstappen is zo’n gedoe hè……

Jaap
31 mei 2018 16:50

Ik betaal nu €39,- en dat vind ik genoeg voor mijn website. Ik heb niet gevraagd of ik overgezet kan worden en er is mij ook niet gevraagd of ik hier in mee wil gaan. €60,- vind ik echt te veel worden. Bij de eerstvolgende mogelijkheid zeg ik alles op.

marc
marc
31 mei 2018 19:59

Jullie zijn onbetrouwbaar. Sinds 2009 klant met een groei website dwz ieder jaar 1 gb extra was de afspraak. Dat nieuwe klanten nieuwe dingen voor een nieuwe prijs moeten nemen prima. Maar oude klanten die trouw waren nu verplichten 2 maal zoveel te moeten betalen is verschrikkelijk. Van 29 naar 39 naar 60 exclusief domein naam. Mooie woorden toen maar nu is alles anders is gelijk aan mooie woorden nu en straks is alles anders. De negatieve mond op mond reclame zal zeker zijn werk doen. Ik ga mijn klanten verhuizen.

Erik
31 mei 2018 22:19

Hoi Tabitha. Ik zit hier al jaren op te wachten.. en mijn geduld wordt beloond! Geweldige nieuwe diensten. Eén vraagje wel:
In de nieuwsbrief van vandaag staat: “Onze vernieuwde webhosting mag je nu gebruiken voor dezelfde prijs als je huidige webhostingpakket. Na je eerstvolgende contractverlenging betaal je € 60,- inclusief btw.”
Het contract van één van mijn pakketten wordt in oktober 2018 verlengd. Ga ik daar nu de oude of de nieuwe prijs betalen? Gr. Erik

Beppie
2 juni 2018 20:06

Hey Tabitha, ik heb zojuist mail ontvangen dat de webhosting vernieuwd wordt. Ik ben NIET tevreden met de huidige hosting. Mijn sites -bij jullie- zijn allemaal erg traag. Dus blij dat daarin iets gaat veranderen! Maar dat ik als trouwe klant -al jaren lang- ineens zoveel meer moet betalen vind ik onbegrijpelijk! Hoe verkoop ik aan mijn klanten dat de webhosting niet meer 39 euro per jaar kost maar ineens 96 euro per jaar? Dat kan ik niet uitleggen. Ik raad iedereen aan om op https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=nl te controleren wat nu de snelheid van je site is. Zodat je kunt controleren… Lees verder »

Leo
Leo
7 juni 2018 22:22

Moet ik iets doen om mijn website te laten werken na deze aanpassingen? Ik begrijp niet wat er bedoeld wordt met het mailtje over de sftp gegevens en het aanpassen van een wachtwoord. Als ik de website open zie ik overigens geen groen slotje o.i.d.

Remco
Remco
10 juni 2018 22:43

Ik ben 10+ jaar klant en gebruik dit om wat projecten te testen en m’n vakantiefoto’s op te slaan/te delen. Die mail met aankondiging is nooit verzonden en ik hoef niet meer functionaliteit dan ik nu heb. Hoe voorkom ik dat ik meer dan 50% meer ga betalen dan nu? Als bedrijf mogen jullie niet eenzijdig een contractwijziging doorvoeren. Dit is namelijk niet een prijswijziging op het bestaande product, maar een ongevraagde wijziging naar een product dat jullie altijd al aanboden als Webhosting plus of iets dergelijks. Kortom: hoe draai ik dit terug? PS: als het antwoord is, dat kan… Lees verder »

Remco
Remco
12 juni 2018 10:41
Reply to  Tabitha

Ik werd door de klantenservice juist naar dit artikel doorverwezen, vandaar mijn reactie op je bericht? Gezien de vragen telkens opnieuw gesteld worden is het voor jullie ook handig om in het kader van case deflection het centraal te beantwoorden lijkt me. Ik zal het ticket weer heropenen.

Stan
Stan
19 juni 2018 09:22

Wat voor mij echt meerwaarde zou hebben, is de mogelijkheid om agenda afspraken te delen via de emailservice van Mijndomein. Kan dat met ingang van de nieuwe service nu eindelijk?

Walter
Walter
21 juni 2018 19:13

Ook ik ben zeker niet blij met de prijsverhoging. Zeker niet als het zoveel duurder wordt. Ik betaalde 29,-. Lekker goedkoop. Service en communicatie bij storingen (vooral in het weekend) en bereikbaarheid van klantservice waren jaren ruk, maar goed, je betaalt ook lekker weinig. Inmiddels is de prijs verhoogd van 29.- naar 39,- en nu naar 60 + 9,- = 69,- per jaar. Dat is nu dus ineens 77% extra. Ik zal mijn baas eens voor zo’n salarisverhoging vragen. Ik denk ook dat er gewoon naar andere partijen gekeken is (zoals flexwebhosting, partijen die het technisch wél goed voor elkaar… Lees verder »

Ronald
Ronald